Ігрова діяльність

Дидактична гра «Де чий будиночок»

Мета: вчити розрізняти звучання знайомої літери у слові та впізнавати зображення літери; розвивати фонематичний слух, логічне мислення, увагу.

Матеріал: будиночки з літерами, картинки із зображенням живих істот.

Хід гри: дітям пропонується розглянути будиночки, знайти на ньому зображення літери та назвати ті, які знайомі для них. Серед предметних картинок із зображенням живих істот знайти ті, у назві яких є звук на початку слова, що позначається цією літерою та розселити тварин по будиночках (покласти картинку біля відповідного будиночка).

Ускладнення:

1. Знайти звук у середині чи в кінці слова.

2. Назвати дитинчат тварин.

Заголовок

Дидактична гра «Нагодуй ворону сиром»

Мета: вчити дітей знаходити та читати знайомі літери та склади; зіставляти літери у складах, знаходити подібні; розвивати зорову та слухову увагу, логічне мислення.

Матеріал: зображення шматочків сиру зі складами, зображення ворон зі складами.

Хід гри:

Дітям пропонується розглянути ворон та прочитати знайомі літери або зображені на них склади. Діти мають пригостити пташок сиром і для цього знайти той шматочок, який буде найсмачніший ( на ньому написано такий же склад, як на пташці) для цієї ворони.

Ускладнення:

1. Скласти зі шматочків слово та прочитати його.

Дидактична гра «Збери сунички у кошик»

Мета: вчити дітей розрізняти і називати знайомі літери; знаходити їх у складах; розвивати мислення, спостережливість, логічне мислення, пізнавальні інтереси; виховувати уважність, працелюбність, кмітливість.

Матеріал: кошики, сунички

Хід гри: вихователь показує картинки суничок і кошики дітям й звертає увагу дітей на літери, які написані на кошиках, пропонує назвати знайомі. Далі пропонує дітям знайти відповідні літери у складах на суничках та зібрати сунички у кошик.

Ускладнення:

1. Прочитати склади.

2. Прочитати склади навпаки.